i'm a survivor...

I'm a survivor.. hehhehe.. kalimat hikmat aku.. sering kali kalimat ni aku ungkapkn pd diri sendiri.. lebih kpd motivasi diri sebenarnye...nk2 kalo tgh tensen ke.. frust ke.. huhuhu..

bagus pe kan kate2 camni.. baru ar x rase down semacam.. hahahhaa.. korg pun patut wat cam aku wat nih... (aku juz bg cadangan je.. xnk ikut pun xpe.. :D)

nway.. smlm bru selesai keje2 mengangkut barang2 dr umah lama ke umah sewa yg baru.. fuuhhh.. lega.. teddy pun dh selamat aku peluk wat tido smlm.. =p
rindu giler kt teddy tuh.. 2 minggu tido tnpa teddy... huhuhu..

mggu lepas.. seminggu aku habiskn waktu kt uia gombak.. kt mahallah safiyyah.. mula2 smpai mase nk start keje tuh... rase tensen gak ar..sbb student2 ctu bleh tahan gak ar tahap kekerekkannye...aku rase kalo lame2 aku kt cne, mmg bleh sakit ar jiwa aku.. sbb susah benor aku aku nk senyum sepanjang keje ctu.. erm.. bukan stakat student je wat hal.. pc pun same je.. mmg sakit ati.. huhuhu.. so, skrg nih syukur sgt bleh kembali ke tmpat asal nih.. xde ar tensen sgt.. :)

tp.. tetiba lak rase kekok semacam je.. hehehe.. agaknye rindu ngan kerenah dak2 kerek kt gombak tuh.. huhuhu.. cam2 ar aku nih.. time benda tuh de rase menyampah.. nih biler dh b'jauhan, rasa rindu ar plak.. hahahah.. (byk ar aku punye rindu..baik aku rindu kt dia :p)

nway.. i'm so glad to be here again...

~tempuhi hidup dengan sebaik mungkin.. biar dugaan m'hujani kehidupan.. tabahlah m'hadapi, sandarknlah pd-Nya yg lebih mengetahui apa yg t'baik tuk hamba-Nya...~

p/s: jgn lupe sediakn payung sbelum hujan.. :D

0 Response to "i'm a survivor..."