kolam mataku pecah jua akhirnya...

salam....
dh lame blog aku nih kesepian tanpa coretan.. huhuh.. bukannye xde mase.. cume ati nih x t'buka tuk m'luahkan segala yg t'buku di jiwa & jua minda.. n now.. here i'm..

erm.. mggu2 yg menyesakkan jiwa.. dtg n pegi.. sesak coz tahap ketensenan yg t'paksa aku hadapi... sesak gak coz aku yg kadang2 t'lalu emosi m'hadapi ragam kehidupan....

Kesedihan akibat kehilangan bapa saudaraku secara mengejut pd tanggal 21 November lepas (INNA LILLAHI WA INNA ILAIHI RAAJI'UN) sedikit sebanyak m'ganggu emosi aku... x penah aku sangka aku akn kehilangannya secepat ini.. tp, setiap segala ketentuan itu dari-Nya yg Maha Mengetahui segala apa yg ada di muka bumi & langit.. ajal maut & p'temuan itu Dia yg menentukan.. sejak azali... al-fatihah wat Allahyarham bapa saudaraku, WAN ZAKARIA WAN MUDA, 14 MEI 1980 - 21 NOV 2008... semoga rohnya dicucuri rahmat ALLAH.. Amiin......

Kolam mataku pecah jua akhirnya... menangisi pemergiannya.. walau hati telah redha & merelakan p'pisahan yg t'jadi.. namun aku x bisa tuk menahan air mata ini dari menitis membasahi pipiku.. di saat bibirku menyentuh pipi Allahyarham yg dingin, terasa sebak di dada namun kutahan air mata dari jatuh menitis...

Alhamdulillah.. proses pengebumian jenazah Allayarham berjalan dengan sempurna... dan sehingga kini.. aku sering t'kenangkn n merindukan Allahyarham... semoga Allah mengampuni dosa-dosanya... Amiin...

0 Response to "kolam mataku pecah jua akhirnya..."