~Ku Milikmu~

Alhamdulillah... majlis pertunangan aku b'jalan dengan lancar petang jumaat ari tuh. Skrg nih dh tukar status dh. Dah jadi tunangan org. Dh x bleh nk usha2 lelaki len dh. Kalo dlu bleh gak cuci mata ckit2.Hehehehe... (Jahat kn aku?)

Majlis aku ari tu simple je. Penat gak nk prepare tuk majlis tuh. Mak juz panggil jiran ngan family t'dekat je. Lepas zohor baru ar preparation tuh siap. Aku punye penampilan biase je. Malas aku nk mekap2 nih. (teruk giler kan???) huhuhuhu. Aku mmg x suke ar pakai mekap nih. Pakai bedak silky girl yg harga rm 3.90 tuh je. Pastu sapu lip balm je. Sempoi je kn... Seb baik mak aku x bising pasal aku giler punye sempoi ari tuh. Dia bising sbb aku x pakai langsung brg kemas mase majlis tuh. Aku x kisah pun. Sbb aku bukannye de brg kemas len. Kalo setakat cincin silver 925 tuh mmg byk ar aku de. Tapi yg selalu aku pakai yg Abang aku bg je. Hadiah besday aku tahun lepas. Sayang giler cincin tuh.

Org kata, time bertunang ar byk dugaan. Bimbang jugak nih. Sebab tuh kami kalo bleh xnk b'tunang lame2. So, alhamdulillah tarikh pun dh ditetapkn. Harap2 segalanye dipermudahkan oleh Allah. Aminn.. Wat teman yg byk bagi nasihat kt aku, thanx a lot eh.. aku syg kamu.. hehehehhe

chow dlu.. nnt aku smbung lg...daaa....

0 Response to "~Ku Milikmu~"