~Alahai tudung~

Salam....
Dalam kegawatan ekonomi ni, tengok2 makin ramai plak yang wat bisnes. Aku pun terjebak sama. Benda baik. So, xde masalah la kalo nk join. Yang penting halal. Tapi aku ni jenis x suka wat bisnes bila nk cari org jd downline upline segala benda semua tuh. Sebab aku ni x begitu mantap dari segi marketing skill. Sikit2 tuh bleh ar. Org jepun kata Sukoshi. :D

Nk tau aku join bisnes pe? Ni la dia. Tudung ariani. Tudung ekin. Yang sefesyen ngan tudung2 tuh ar. korang sumer mesti tau kn fesyen2 tudung nih. Ni aku tunjuk ckit sampel tudung yg de dlm stok kitorg. Nk tempah jahit pun bleh. Nk beli kain jersey ngan awning saje pun bleh. Nk order yg siap terus pun bleh.






Tp wat masa sekarang ni aku juz tolong jualkan tuk bakal kakak ipar aku. Nk kuarkn modal sendiri x mampu lg. Dalam masa yang same try ar gak blaja nk jahit tudung ni. Jumaat lepas sempat ar gak aku tumpang belajar. So, tau ar ckit2 asas menjahit tudung tu camne. Lagipun aku memang minat benda2 camni.

So, sape2 yg minat, bleh contact aku or korang bleh klik je title tuh. Jangan segan2 eh.

chow dlu. Entry len kali aku taruk gmbar len lak.

0 Response to "~Alahai tudung~"